![]() |
||||||||
W PRZYGOTOWANIU: REDAGOWANIE PRAC DYPLOMOWYCH. WSKAZÓWKI METODYCZNE DLA STUDENTÓW (wydanie drugie) ANTROPOLOGIA PRZESTRZENI W FILMIE FABULARNYM (wydanie drugie) FILM – REKLAMA – INTERNET. ANTROPOLOGICZNE I AKSJOLOGICZNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA MEDIALNEGO ANTROPOLOGIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. SZKICE I ANALIZY Z ZAKRESU KREOWANIA WIZERUNKU MEDIALNEGO |
|
VERTUM SP. Z O.O. WYDAWNICTWO NAUKOWE I SPECJALISTYCZNE UL. I. KANTA 9 LOK. 5 10-691 OLSZTYN wydawnictwo@vertum.pl Bank Handlowy S.A. 90103000190109853000378840 REGON: 280540127 NIP: 7393803313 KRS: 0000359827 zarejestr. w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość kapitału zakład. i wpłac.: 5000 zł Kontakt ws. stanu realizacji zamówień: zamowienia@vertum.pl Do ich wartości doliczamy koszty przesyłki pocztowej Kontakt ws. materiałów promocyjnych: promocja@vertum.pl INFORMACJA DLA PRASY OUR ACCOUNT ON LIVEJOURNAL 2014 © VERTUM Sp. z o.o. |